100% ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ | ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ | ΑΡΧΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Επιστροφή και επιστροφή χρημάτων

Διαδικασία για την απόκτηση επιστροφής χρημάτων

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε τη φόρμα μας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/415Qe2F

Σε αυτή τη φόρμα, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία:

  • -Ημερομηνία παραγγελίας
  • -Αριθμός παραγγελίας
  • -Συνολικό ποσό παραγγελίας
  • -Επιθυμητό ποσό επιστροφής χρημάτων
  • -Ονομα
  • -Όνομα εταιρείας
  • -Δρόμος
  • -Πόλη
  • -Χώρα
  • -Ταχυδρομικός Κώδικας
  • -Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • -Τηλεφωνικό νούμερο
  • -Ισχύων αριθμός υπόθεσης (δείτε τις τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις παρακάτω)

Στη συνέχεια, πρέπει να εξηγήσετε τους λόγους που σας οδηγούν να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, για παράδειγμα ότι το προϊόν έφτασε αργά ή χαλασμένο (σύμφωνα με τις διάφορες ισχύουσες περιπτώσεις παρακάτω).

Στη συνέχεια, πρέπει να υπογράψετε και να τοποθετήσετε ημερομηνία στη φόρμα. Πρέπει να στείλετε αυτό το έντυπο, μαζί με ένα έγγραφο ταυτότητας (ταυτότητα, άδεια οδήγησης ή διαβατήριο) και τα τραπεζικά σας στοιχεία, στη διεύθυνση e-mail refund@ferberenterprises.com ή με συστημένη επιστολή στην ακόλουθη διεύθυνση:

Ferber Enterprises USA LLC
16192 Παράκτια οδός
Lewes, DE 19958
ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ

Στη συνέχεια, το τμήμα επιστροφών χρημάτων θα σας ειδοποιήσει εάν είναι απαραίτητο ή όχι να επιστρέψετε την παραγγελία σας σε εμάς. Εάν είναι απαραίτητο να επιστρέψετε την παραγγελία σας σε εμάς, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα σας στείλει ένα κουπόνι επιστροφής για να επισυνάψετε την παραγγελία σας και θα πρέπει να μας στείλετε ξανά την παραγγελία σας με δικά σας έξοδα σε μία από τις ακόλουθες διευθύνσεις:

Για παραγγελίες στην Ευρώπη:

Ferber Enterprises Czechia s.r.o.
Jirotova 375, Budova 35
336 01 Blovice
Τσεχική Δημοκρατία

Για παραγγελίες στην Αμερική:

Ferber Enterprises USA LLC
16192 Παράκτια οδός
Lewes, DE 19958
ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ

Για παραγγελίες σε Ασία και Ωκεανία:

Ferber Enterprises FZ-LLC
Unit 201, Al Zaahia Building, Al Qusaidat
Ρας Αλ Χαϊμά
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Για παραγγελίες στην Αφρική:

Ferber Enterprises Μαδαγασκάρη S.A.R.L.U.
Lot 528 GAL, Avenue de Belemboka
601 Tulear
Μαδαγασκάρη

Μόλις παραληφθεί η παραγγελία σας σε μία από τις αποθήκες μας, θα ελέγξουμε το πακέτο σας για να δούμε εάν η παραγγελία έχει αποσταλεί ξανά πλήρης και σε καλή κατάσταση. Στη συνέχεια θα σας ενημερώσουμε εάν το αίτημά σας έχει εγκριθεί ή όχι. Εάν εγκρίνουμε την επιστροφή χρημάτων σας, θα σας επιστραφούν τα στοιχεία επικοινωνίας που ζητήσατε εντός 48 ωρών. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι ανάλογα με την τράπεζά σας, η επιστροφή χρημάτων μπορεί να χρειαστούν έως και 3-4 εβδομάδες για να εμφανιστεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Οι διάφορες περιπτώσεις επιστροφών

Επιστρέφουμε τα χρήματα για παραγγελίες στις περιπτώσεις που αναφέρονται παρακάτω.


Περίπτωση 1: Εάν η παραγγελία σας έφτασε κατεστραμμένη, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να ελέγξετε εκ των προτέρων την παραγγελία σας με το άτομο παράδοσης και να αρνηθείτε το δέμα εάν έχει φτάσει σπασμένο ή με ζημιά. Πρέπει επίσης να υποβάλετε ένα παράπονο στον υπεύθυνο παράδοσης. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Περίπτωση 2: Εάν η παραγγελία σας έφτασε με προϊόν που λείπει, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να επιθεωρήσετε την παραγγελία σας εκ των προτέρων με το άτομο παράδοσης και να αρνηθείτε το δέμα εάν έφτασε με κάποιο προϊόν που λείπει. Πρέπει επίσης να υποβάλετε ένα παράπονο στον υπεύθυνο παράδοσης. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Περίπτωση 3: Εάν σύμφωνα με την περίοδο υπαναχώρησης 14 ημερών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εάν είστε πελάτης με έδρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή εάν έχετε αλλάξει γνώμη. Ωστόσο, πρέπει να είστε μεμονωμένος πελάτης, οι εταιρείες δεν είναι επιλέξιμες για την περίοδο υπαναχώρησης. Τα ευπαθή αντικείμενα καθώς και αυτά που έχουν ανοιχτεί ή καταστραφεί επίσης δεν είναι επιλέξιμα. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Περίπτωση 4: Εάν το προϊόν που αγοράσατε έχει "εγγύηση επιστροφής χρημάτων" που παρέχεται από το κατάστημά μας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή εάν το προϊόν δεν λειτούργησε. Θα απαιτηθούν αποδείξεις από τις ομάδες μας. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Διαδικασία για την ανταλλαγή ή την επαναποστολή

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία ανταλλαγής ή επαναποστολής, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε τη φόρμα μας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/3zUWChb

Σε αυτή τη φόρμα, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία:

  • Ημερομηνία παραγγελίας
  • Αριθμός παραγγελίας
  • Συνολικό ποσό παραγγελίας
  • Αντικείμενο που θέλετε να ανταλλάξετε
  • Ονομα
  • Όνομα εταιρείας
  • Δρόμος
  • Πόλη
  • Χώρα
  • Ταχυδρομικός Κώδικας
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Τηλεφωνικό νούμερο
  • Ισχύων αριθμός υπόθεσης (δείτε τις τρεις διαφορετικές περιπτώσεις παρακάτω)

Στη συνέχεια, πρέπει να εξηγήσετε τους λόγους που σας οδηγούν να ζητήσετε αλλαγή ή επαναποστολή, για παράδειγμα ότι το προϊόν είναι χαλασμένο ή ότι δεν είναι λειτουργικό (σύμφωνα με τις διάφορες ισχύουσες περιπτώσεις παρακάτω).

Στη συνέχεια, πρέπει να υπογράψετε και να τοποθετήσετε ημερομηνία στη φόρμα. Πρέπει να στείλετε αυτό το έντυπο, μαζί με ένα έγγραφο ταυτότητας (ταυτότητα, άδεια οδήγησης ή διαβατήριο) στη διεύθυνση email refund@ferberenterprises.com ή με συστημένη επιστολή στην ακόλουθη διεύθυνση:

Ferber Enterprises USA LLC
16192 Παράκτια οδός
Lewes, DE 19958
ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ

Στη συνέχεια θα σας ενημερώσουμε εάν το αίτημά σας εγκρίθηκε ή όχι εντός 48 ωρών. Εάν εγκρίνουμε το αίτημά σας, θα σας αποστείλουμε τα αντικείμενα πίσω εντός 24 ωρών και θα σας σταλεί με email ένας αριθμός παρακολούθησης. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις αποστολής και επανεπεξεργασίας.

Οι διαφορετικές περιπτώσεις ανταλλαγών και επαναποστολών

Περίπτωση 1: Εάν η παραγγελία σας έφτασε κατεστραμμένη, δικαιούστε εκ νέου αποστολή. Είναι απαραίτητο για αυτό να συνταχθεί μια αναφορά με τον παραλήπτη κατά την παράδοση. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Περίπτωση 2: Εάν η παραγγελία σας έφτασε με ένα προϊόν που λείπει, δικαιούστε μια εκ νέου αποστολή. Είναι απαραίτητο για αυτό να συνταχθεί μια αναφορά με τον παραλήπτη κατά την παράδοση. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Περίπτωση 3: Εάν το προϊόν δεν είναι λειτουργικό, έχει σφάλμα ή κατασκευαστικό ελάττωμα, δικαιούστε επαναποστολή. Είναι απαραίτητο για αυτό να παράσχει συγκεκριμένη απόδειξη των γεγονότων που παρουσιάζονται και να ακολουθήσει τη διαδικασία. Πρέπει να υποβάλετε το αίτημα επιστροφής εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.